Методична робота

Надання допомоги педагогічним кадрам в реалізації актуальних питань розвитку, вдосконалення і підвищення професійної майстерності, досягнення позитивних результатів навчально-виховного процесу – головні завдання  методичної служби в дошкільному закладі.

 Вирішити завдання підвищення кваліфікації педагогічних кадрів можна через створення оптимальної системи методичних заходів та надання педагогам права вільного вибору тих форм, які максимально враховують їхні потреби, запити та інтереси.

Методична тема, над якою працює педагогічний колектив ДНЗ:

«Удосконалення роботи педагогічного колективу  щодо формування компетентностей та цінностей, необхідних для успішної самореалізації особистості у світлі ідей В. Сухомлинського на засадах педагогіки партнерства»

ЗАВДАННЯ НА  2020 – 2021  НАВЧАЛЬНИЙ  РІК

І. Спрямувати роботу педагогічного колективу на формування  у дошкільників моделі  поведінки, орієнтованої на культуру споживання,  сталий спосіб життя  у процесі   реалізації програми «Освіта для сталого розвитку для дошкільників» ІІІ рік (шляхом реалізації  проєкту «Культура споживання змалку»)

ІІ. Продовжити роботу щодо виховання дошкільників на цінностях шляхом створення освітнього середовища, дружнього до дитини, попередження булінгу шляхом  упровадження освітніх  технології СЕЕН (соціально-емоційно-етичного виховання)    

ІІІ.  Удосконалити роботу педагогічного колективу щодо формування математичної компетентності дітей дошкільного віку шляхом інтеграціїї завдань освітньої лінії «Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі» БКДО в різні види діяльності дитини, використання  інтелект-карт та  інтегрованих дидактичних модулів в освітньому процесі.

ІУ. Забезпечити діяльнісний  підхід педагогічного формування компетентностей  дошкільників через  забезпечення інтегрованого (тематичного та діяльнісного)  підходу до організації освітнього процесу на засадах  STREAM-технології.

ЗАВДАННЯ НА ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД 2020р.

 Створити та ефективно використовувати розвивальне середовище ДНЗ  для реалізації  освітніх ліній БКДО та вимог безпеки життєдіяльності.

  Охопити системним оздоровленням  дітей дошкільного закладу  шляхом введення гнучкого динамічного режиму, оптимізації рухового режиму, використання різноманітних засобів та форм загартування.

  Використовати  пошуково-дослідницьку діяльність  для формування еколого-валеологічної компетентності дошкільників та їх ціннісного ставлення до довкілля і власного здоров»я.

  Продовжувати здійснювати просвіту батьків з питань оздоровлення і розвитку дітей на засадах педагогіки партнерства.